Kızlar normalde suyumdan dolayi 6 gün sonra doğum yapacaktım ama bugün ki kontrolüm sonucu doktorum bekleyemeyiz su baya azalmış yarın doğuma almam lazım dedi bir ihtimal yenidoğan ünitesine alabilirz dedi çok korkuyorum ve stres yaşıyorum ilk bebeğim ağlamak istemiyorum etkilemek istemiyorum bebeğimi ama bu kadar güçlü kalmakda yorucu geliyor,beni en çok korkutan ve üzen yenidoğan ünitesine alirsalar ayrı kalırsam eve onsuz gitmek zorunda olursam diye güzel olabilicek şeylere şuan odaklanamiyorum aklım hep ayrı kalırsam ne yaparım da kendimi toparlayamiyorum şuan 😔
Kilosu bugün 2700 dü boyu da 48