Rmysa57 Kızlar ben nastit oldum maalesef ateşim falan çıkmıştı çok şükür 48 saat içinde tamamen düştü şuan da da sütümü sağarken iltihap akıyor sizce bu iyileştiğinin göstergesi mi
Hync1 Naçizane bir genel cerraha gözükün inanın 33 haftalık gebeyim 2 aydır uğraşıyorum enfeksiyon sonra birikip apse yapabiliyor eğer başlangıçta ise antibiyotik verirler toparlarsınız