ilksenim kesinlikle zem zem suyu diyorum sadece ter yoluyla vücuttan atılabiliyor bana da doktorum suyumun azaldığını söylemişti 11 ölçmüştü hatta suyumu ölçüm sınırları tam olarak ne bilmiyorum ama muhakkak için derim sonraki kontrolümde suyun gayet iyi demişti bana ve evladımı çok şükür sağlıklı bir şekilde aldım kucağıma darısı sizlerin başına sağlıkla gelsinler bebişler.