Merhaba arkadaşlar ben daha önce kimyasal gebelik geçirdim şimdi ise son adet tarihim 10 Temmuz buna göre 4 hafta 6 günlük olmuş oluyor gebelik testimde pozitif çıktı doktora gittim hcg hormonum ise 2500 lerdeymiş dış gebelik olma ihtimali var mıdır acaba ama hiç bir dış gebelik belirtisi yok