Sabah kan verdim sağlık ocağında barkodu da aldım normal laboratuvar sitesinden sonuçlara bakmak için ama site çökmüş giremiyorum sabahtan beri. E nabızda problem var mı oraya düşmesini beklicem çünkü problem varsa sağlık ocağına gideyim yarın ordan öğreneyim