Az önce doktordan geldim randevu aldım bel ağrım kaç gündür çok fena geçmiyor bugün de afedersiniz istifra ettim bulantım oldu bebiş 32+1 gözüküyor hiç bişey yok bulantın için de enfeksiyon hastalıklarına gitmen lazım diyip gönderdi hiç bişey yapmadı resmen 2 dk bile sürmedi bebeğe bakması bel ağrısı normal illa ki biliyorum ama ben resmen ağlayacak duruma geliyorum 😓