Melekhilmi Göbeğim zaten önceden de biraz vardı ? Tam olarak 7. Haftaya girdim . Karnımda dokununca gerginlik var. Acaba ne zaman tam olarak belli oluyor?
Aylaa123 Melekhilmi gebeliğin ilk zamanları karında sislik olması rahim gazı olduğu için oluyor daha karnınız çıkması için çok küçük genelde 3. 4. Ayda çıkmaya başlıyor ben 28 . Haftaya giriyorum yarın hala çıkmadı benim
Semyil Melekhilmi 20. Haftaya kadar dümdüzdüm canım. 20. Haftada hafif bir göbek. 27.haftada ise yavaş yavaş hamile göbeği olmaya başladı şuan 35 hatalığız halada çok büyük göbeğim yok. Göbek meseleside hamilelik gibi kişiye özel bir konu kimisinin karnı 13. Haftada çıkmaya başlıyor. Karın kasının sıkılığına bağlı
Feniks Benm 20.haftadan sonra çok yemişimde şişmişim gibi bir hal aldı tam olarak şu an 24.haftadan sonra artık aa evet hamile galiba kıvamında 😂 bu tamamen iç karın genişliğiyle ilgili benimle arasında 4 gün olan arkadaşımın 16.haftadan beri karnı net
Aylaa123 Melekhilmi sislik hissediyorsunuzdur hafta ilerledikçe o hissiyat geçiyor kilodan kaynaklımı bilmiyorum kilolu değilim
Yenianne2558 Benim karnım 7. Ayımda nerdeyse çıktı o aya kadar bilmeyenler anlamazdı hamile oldugumu 😂
Alyask Melekhilmi bnm 13 14 haftalarda belırgınlestı ikincı gebelık olduğu icin sanırım sımdı 16 haftalığım baya bellı
Caglacolak5237 Melekhilmi ilk gebeliğimde 4. Ayda gaz gibi karnım vardı 6 da belli oluyordu. Şuan 16 haftaya giricez baya karnım sert ve şiş
babyiscoming_ Melekhilmi benim 8-9 haftalıkken şişmeye başladı gaz problemi yaşamıyorum hormonların etkisiyle sanırım bide iç karnım dar