20′li haftalarda aç-tok durumuna göre kocaman ya da küçücük geliyordu gözüme. Şimdi 33+3′üm, farklı bir büyüme küçülme gözlemliyorum 😂 Kasılıyor, toplanıyor böyle değişik halleri var. Bakıyorum devasa ikiz anası gibiyim. Bir bakıyorum 20. haftama dönmüş gibiyim, garip işler 🤣