Merhaba aynı durumu yaşıyorum. 34. Haftada 1.800dü kilosu. Direk 37de alırız sezeryanla falan diyip beni panik etti doktorum. Peritonolji gördü. Suyunda,plasentada vs herhangi bir sıkıntı görülmedi . 3 güne bir kontrole gidiyorum. Kendimde minyonum. Ben sezeryan hiç düşünmüyordum bu fikir bile çok üzdü ama tabi bebeğin ve benim sağlığım tehlikede ise düşünmem bunu. Beslenmeme çok dikkat ediyorum. Her gece yatmadan biren bardak süt ve kefir içiyorum. Bunun dışında kuruyemiş,muz,peynir, her zaman olmasada yumurta, akşam yemeklerinde et yedim. Kilosu şu an iyiye gidiyor. Bizde sadece kilo olarak problem diğer şeyler gayet iyi. Doktor 2.500ü görmek istiyor. Bugün 36+4düm 2.400 olmuş kilosu. Cuma 37. Haftaya giriyorum o zamana kadar 100 Gr daha almış olur inşallah