Kızlar dün şiddetli kasık ağrılarım ile acile gittim 7 aylık gebeyim ve düne göre rahim uzunluğum da kısalma olmuş sancılarım var erken doğum riskim varmış çok üzgünüm yatış verdi doktor 1-2 gün müşahede altında kalıcam belki de doğum yapacağım çok korkuyorum daha önce başına gelen var mı 🥹🥹