Semyil bebegimolacak canım hamileliğin başlarında da regli olacakmış ama olamıyormuş gibi bir sancı şişkinlik olur içini ferah tut pozitif düşün
Dilekulgtt bebegimolacak belirtiler cok benzer ayrt etmek zor bende adet belirtileri yasadim testim pozitif cikti
Semyil bebegimolacak eğer daha yerleşme aşamasındaysa değerin düşük olacağı için çıkmayabilir biraz bekle bakalım inşallah güzel haberler alırsın
bebegimolacak Dilekulgtt evet bi kere hamile kaldım o zamanda böyleydi ama hatırlamıyorum 1 hafta önceden olmuş muydu
Dilekulgtt bebegimolacak evet 1 hafta öncesinde sirtim belim agriyordu dedim adettede sirt agrisi yasiyorum kesin adet olucam olmadim