LoisLane 16.gebelik haftasında çok olmamak şartıyla hafif hafif adet olacakmışım hissi normal mi ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi. Daha öncesinde kanama da yaşadım 10.haftada ama şu an kanamam yok uzun süredir.