tugce4161 31 haftalık olan arkadaşlarbu haftada kilonuz kaçtı ultrason kagididinda 30+4 olarak yazıyor ama 31+1 olmam lazım 😏kilomiz 1.650 boy 42 cm 🤔
eMineHrn3807 tugce4161 30+4 gitmiştim doktora 2.250 gramdı 40 santim boy demiştim şuan 31+5 günlüğüz pazartesi gidecez baklm kaç olduk
Erfat MelekArel canım özellikle yediğin birşeyler varmı? Maşallah bebeğinin kilosu iyi bende 30 haftalık hamileyim haftaya kontrolüm var da
TimuinMeliskdem Erfat arkadaşım herkesin bebeği ve gelişimi farklıdır ben bunları yedim yaradı sana da yarar gibi bişey yok malesef o yüzden aynı haftalardaki bebeklerle kıyaslama yapmayınız ve üzülmeyiniz
MelekArel Erfat özellıkle yediğim birşey yok. Hatta ilaçlarımı bile kullanamıyorum toplamda 9 kilo aldım. Bünye ile alakalıdır sanırım ilk çocuğumda kilosu iyiydi 😊
Babyboy_i eMineHrn3807 bana doktor 2 hafta onde gidiyosun dedi.siz o zaman kac gafta onde gidiyosunuz? Mawallah
Bsra77 Biz biraz minigiz galiba 😂 31+4ken 1700 gr. 40 cm 🙈 doktorum sağlıklı ama sana çekmiş minyon olcak dedi 💙👶