Gmom bizim öyle değil ama kendi arkadaşlarım doğum yaptı çalışabilirden sonra izin kullandılar ama o süreden düşmedi, rapor alınınca evet düşüyor ama sonuçta çalışıyor görünüyorsun yıllık izin hakkını neden ondan düşürsünler ki. Başka kurumu bilemem ama bizde düşmüyor. Ben öğretmen değilim ama.