Bussr geçmiş olsun inşallah sağ selamet kavuşun 🤲🏼 benim oğlumun 32 ye uyumluydu haftası 2 kilo doğdu, 7 gün sarılık için bekledi küvezde. Şimdiki bebeğim de bu cuma doğacak, bugün gittim 36+5 teyiz 2200 gram, 32-33 haftalarda kalmış gelişimi. Doktorum solunum sorunu veya yüksek sarılık yaşamazsa veririz bebeği, yoksa bi hafta on gün kadar küvez süreci olabilir dedi.