Merhabalar 🌸 Çok şükür ki yormayan 1 gün bile kusturmayan halsiz düşürmeyen 25 haftalık kız annesiyim 🌸🧿 Ben bu haftaya kadar hamile değilmişim onu anladım🤣 Bazı sorularım var yardımcı olursanız sevinirim 🌸
❓Aşırı kramplar başladı ki bazen bacağım şiş kalıyor. Magosit kullanıyorum acaba yetersiz mi yoksa normali mi bu?
❓ Eşim 3 vardiya çalışıyor ayda 2 hafta gece tek kalıyorum. Hangi haftadan sonra tek kalmam riskli sizin ağrılar doğum ağırlığı ne zaman başladı? (Toplamda 6 kilo aldım gebeliğim risksiz herşey yolunda öyle değerlendirin ki tek kalmaktan biraz korkuyorum🤣 🧿 Normal doğumu bekleyeceğim inşallah)
❓Çok çok yerken birden iştahım kesildi hazımsızlık başladı yani yiyorum amaa eskisi kadar değil hemen doyuyorum .. 7. Aya girerken normal mi? Bebişimin de kilosu boyu yerinde maşallah o yer kapladığı için mi böyle yoksa anormal mi?
Şimdiden teşekkür ederim 🌸