Asli92 benim kan uyusmazligimiz var ikinci gebeligim ilk gebeligimde 26 haftamd iğne vuruldum birde doğumdan sonra kızım pozitif olduğu için yeniden vuruldum şuan 25+5 günlük hamileyim bu kez doktorum o iğneye gerek yok dedi devletteki doktorum yaptır diyor ben ozledeki doktoruma güvendim yaptirmayacagim herhangi bir sorunumuz yok çok şükür siz neyi merak ettiniz