Ashly90 Bugun 40+2 olduk ama hiçbir belirti yok ne sancı ne başka birşey. Normal doğumu çok istiyorum ama bu gidişle olamayacak sanırım. Umutsuzluğa kapılmaya başladım. Dr um certesiyr kadar bekleyelim dedi gelmemişse suni deneriz dedi onda da kararsızım. Suni sancı çok kötü alma diyor etrafımdaki herkes :(( 40 haftadan sonra hiç belirti yokken kendi sancısıyla doğum yapan varmı aranızda ?
Burcan Ashly90 bende çok merak ediyorum burda bekleyim. 39+4 teyim bugün tekrar muayene etti çok yukarda daha doğmaz dedi maalesef. En geç pazartesi suni sancı ile başlatcaz sanırım. Suni sancı ile açılması olmadan normal doğuranlar ses verin bizeeee 😅