Elif7723 bende sizin gibi oldum 70 kilo hamile kaldım 55 kiloya düştüm 3 ay da şuan 17 haftalık biraz daha iyiyim ama o süreçte hastanede yattım doktora durumunuzu anlatınca yatış veriyor zaten serumla besleniyorsunuz başka türlü ikinize de zarar çünkü vitaminsiz kalmamanız lazım bana da vitamin takviyesi bolca serum yaptılar çok susuz kalmıştım su bile içemiyordum asla