kızlar 31 temmuz gece 12 de çatlatma iğnesi vuruldum 1 tane yumurtam gelişti ve çatladı bugün 13. günüm kaset test yaptım negatif şuanda biraz enfeksiyonum var o etkiliyor olabilir mi ya niye olmadı ki ya çatlatma sonrası hangi günleri değerlendirip hamile kaldınız 😞😞