Kızlar 39+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 3600 doktor iri dedi 37+5 haftalıkken gittiğimde 3100 gramdi bir buçuk haftada bu kadar almasına şaşırdım neyse nst ye girdim normal dedi önümüzdeki salı gününe kadar doğum olmazsa salı günu direk doğumhaneye git dedi normal doğum olacak inşallah ama bilemedim kendi sancım o güne kadar gelmezse gideyim mi sizce salı günü 40 haftalıktan gün almış olacaz şuan da da ne sancı var ne bir şey sadece halsizlik var