Lutfiye20 Kalın battaniyeye hiç gerek yok, havalar çok sıcak. Spinal olacaksan uyuşturma esnasında kendini tamamen serbest bırak hiç kasma, o zaman normal kan alınırkenki acıdan fazlasını hissetmezsin ☺️ sonrası için gaz için sana ne iyi geliyorsa onu yanına alabilirsin, bu mühim bir mesele 🤭 ilk kalkışta sakın yere bakma, direkt karşıya bak ve acele etme. Sonraki kalkışların daha kolay olacak, emin ol. Elinden geldiğince bol yürümeye çalış, ne kadar yürürsen o kadar hızlı toparlanırsın. Bir de toparlanma sürecinde çok hareketli olmayacağın için bol su ve lifli gıdalar tüketmeye özen göster, kabızlık yaşamamak için. Gerçi bol su her halükarda tüketmen lazım zaten, 3,5-4 lt kadar. Doğumun ve sonraki süreç su gibi kolay geçsin, bebeğinle sağlıkla kavuşun inşallah 🥰