Kızlar şöyle anlatayım ikinci kızım gelecek Allah nasip ederse ilk kızımın ismi sevda annemin adı annem vefat ettiği için ikinci kızıma da kaynanamın adını koyacaz ayşe kaynanamın adı bende yanına Rana ismini yakistirdim bir kaç kişi den duyuyorum sürekli Ayşe Rana olmamış uymamış vs diye sizce uymuş mu