İlk trimesterda ben de öyleydim günde 15-16 saat uyuduğumu biliyorum bir de üstüne günlerim boşa gidiyor diye ağlardım ama dayanın bir süre sonra geçiyor hepsi 2. Trimester harikaydı benim için hamile miyim değil miyim anlamıyordum aşırı hareketliydim 🙈