Smileylaylom bana doktorum yaptırmana gerek yok dedi açlık yokluk bakıp. Başka bir doktora gittim şeker yüklemesi yaptırmadığımı belirttim durumu anlattım. Riskli grupta değilsin sorun olmaz dedi. Ama yaptırmakta fayda var. Geçenlerde şekerden dolayı bebeğini kaybeden bi kadın duydum. Bayağı şey okudum bu konuda Türkçe/İngilizce kaynaktan. Zararı olmayıp yararı olan bir test.
Ben gebelik öncesi de şeker konusunda dikkatli davranıyordum, şimdi de dikkat ediyorum belki o yüzden sorun yaşamıyorum. Normalde şeker olmasa bile gebelik şekeri çıkabiliyormuş. Doktoru dinlemeniz en doğrusu.