Miss Merhaba kızlar bugün kontrole gittim kafa ölçümü başka bacaklar başka haftada ama göbek çevresi hep önde çıkıyor 2 haftadadır göbegi büyük olcak dedi doktor totalde bebeğim 1 hafta ilerde çıktı göbek almış başını 39 haftaya gitmiş biraz korku yorum da yaa acaba iç organlarında sorun mu var da ileri cikiyo göbek hep😢benim haftamda olupta başına gelen varsa lütfen yazsın 🙏
Elifzeynepela Miss iç organalrinda sorun olsaydı acil ayrıntılı ultrason isterdi.bende dün gittim doktora bana bebeğin sağ böbreğinde genişleme var dedi acil ayrıntılı ultrason istedi.
hohomoromu Miss canım bana da dedı gobek cevresi bıraz genıs dıye ılk gebelıkte vucuduna oranla gobek cevresı genıs bıraz ama genetik baba tarafnda oldugu ıckn bızım onlara cektıgını dusunuyorum eger aılenızde varsa ondan kaynaklı olablr suan da hala oyle 2 yasında göbüşlü genetık yapısal olablr bıraz saglk sorunu olmasnda 😊💙👣
smrms Miss merhaba, benimde şuan sizinle aynı durumda bebeğim, göbeği üç hafta önde dedi, siz doğum yaptınız mı bir sorun oldu mu doğduktan sonra?
Miss Elifzeynepela geçmiş olsun canım doğumdan sonra düzeldiğini duymustum benden ayrıntılı ultrason istemedi doktorum 34.haft da da ileriydi simdi 36 da yine ileri çıkıyor artık burda böyle birine denk gelmedim de merak ettim
Miss hohomoromu evet babamız göbekli biraz🙈 bebekliklerimiz kiloluymuş hep☺️ bi anda öyle çıkınca sasiiryo insan soracağmida soramıyorum doğumdan sonra bi şişlik durumu gecince farkediyo bi kaç gram farkeder belki🤷valla merakla bekliyoruz allahtan bi sağlık sorunu olma insallahhh🙏