İleriki zamanlardan yazıyorum. 35 haftalık hamileyim. İlk aylarımda yüzüm kırmızı kırmızı sivilcelerle doluydu. Hormonlardan kaynaklı. Bir bardak suyu zor içiyordum, haliyle zayıfladım. Gelen giden yüzüme bakıp kız olcak herhalde deyip kibarca çirkinleşmişsin diyordu. Erkek evladım olucak inşAllah. Şimdi yüzümde bir tane sivilce yok, sadece birazcık çillendik o da olsun. Moralini bozma, hamilelik hormanel bir süreç. Baştan aşağı değişiyoruz. Milletin ağzı bir türlü kapanmak bilmiyor. Yok yemek ye bebeğin büyümez çok zayıfsın. Elhamdülillah bebiş sağlıklıysa sen de sağlıklıysan gerisi tırı vırı. Her şey geçiyor