ogretmenanne2024 Kızlar tansiyon yüksekliği sebebiyle kesin olarak cuma günü doğuma alacaklar önce suni sancı verecekler. Ben bu 2 3 gün içerisinde doğumu başlatacak biseyler yapabilir miyim sizce 37+4 günlük bebis