Dmrl_02 33+2 hamileyim bugün kontrole gittim doktor bebeğin bagirsagi çok az kalın dedi o da bazen doğum yaptıktan sonra bebek kakasini yapınca geçiyormuş belkide genetik bir şeyden dolayı böyle olabilir dedi acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu