Beyza692 20 haftalık gebelikte göğüste akıntı olması normal mi ? Son aylarda oluyor diye biliyordum ama gün içinde ara ara sürekli oluyor
Esrashshshssh Beyza692 bende kanlı akıntı oldu ultrason çekildim genel cerrahiye gittim normal dedi uzulmeyin normal
Festinalente Beyza692 süt gibi böyle beyazımsı sulu gibi benım göğsümü sıkınca geliyor ama oyle akıntı olmadı demekle bol sütünüz olacak
glycnkrt Beyza692 bende 19+4 üm gebelik başından beri ara ara damla oluyordu bugun baya ıslanmıştı. normal demişti doktorum.
yssmom Beyza692 normal sıkma ve elinle uyarma.. 20.haftadan itibarek süt memeye iner doktorum bu şekilde dedi.