Karın ağrısı ve adet gecikmesi şikayetimle dahiliyeye gittim radyolojiye yönlendirdi ultrason çekildi rahimde miyom görüldü sizler yaşadınız mı tedavisi var mi en son 4 temmuzda regl oldum hamile dedeğilim beta 0.2 çıktı bu miyom için doğum kontrol hapı mu öneriliyor biliyor musunuz