Merhaba kızlar , bugün sezaryen günümüzü verdi doktorumuz. 21 Ağustosta kavuşuyoruz inşallah oğluşumla. Ama geçen hafta Salı gününden bu yana ne kilo almış ne boyu uzamış çocuğumun. Bu durum biraz canımı sıktı benim. Şuan 36+3teyiz. 4 sene önce miyom ameliyatı olduğum için zorunlu sezaryen olacağım. Sizde durumlar ne