beyhudeanne Ben de 36 haftalığım, SAT’a göre 19 Eylül oluyor doğum 40 haftalık olursa ama tabii 41-42′yi bulursa 19 Eylül’ü geçecek. 😃
beyhudeanne Esrashshshssh SAT 4 Aralık, benim doktorun ölçüme göre 10 Eylül, pardon yanlış yazmışım. 😀 Doğru
beyhudeanne Esrashshshssh Maalesef böyle diyemeyiz çünkü mutlaka 40.haftada doğacak diye bir şey yok.