Babymom07 Yarın doğumu olanlar anneler nasılsınız? Neler hissediyorsunuz? Ben bu gece nasıl uyuyacağım onu düşünüyorum şimdiden geç yatmaya çok alıştım inşallah uyuyabilirim 🫠
Hulo2105 Babymom07 benim perşembe sabah valla ilk defa heyecan başladı. Bugün anesteziye kan verdim onda bile midem bulandı kötü oldum napıcam bilmiyorum 😂 bir an önce olsun bitsin istiyorum bi yandan da kalsın karnımda istiyorum çıldırıcam😂😂
Babymom07 Hulo2105 aynı duygular bende de var ameliyathane ortamına hiç girmedim nasıl olur nasıl geçer hiçbir fikrim yok inşallah güzel geçer sizin içinde her şey 🥲
Babymom07 Sinemis567448 normalde bakmayacaktı bir bakalım dedi bende istememiştim aslında ama iyi oldu bakması yoksa birkaç güne sancım başlayabilirdi günüm gelmeden 🥲
DEF_ikiprensbirprensesmom Eva41 Hulo2105 Bizimde Perşembe 09:30 uyku yok kaç gündür. Fazlaca heyecan var. Tek düşüncem 3 yaşındaki kızım. Rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza inşallah. Hem karnımızdakilere hemde geride bırakacaklarımıza inşallah 🤲🏼💜
Hulo2105 DEF_ikiprensbirprensesmom bende bu gece çok zorlandım akşam çok ağladım iyi değilim. Bir anda noldu anlamadım😢
Eva41 DEF_ikiprensbirprensesmom benim de 4 yaşın da oğlum var o aklım da bir yandan heyecan korku aynı duyguları yaşıyoruz Allah yardımcımız olsun hayırlı sağlıklı evlatlar olsun inşallah 🫶🥲