Papatya_345414 Kızlar merhaba 🌸 Cumartesi günü ilk görüşme için gideceğiz Serap hanıma. Ancak sürekli 2 embriyo transfer etmek istediğini tek embriyoya sıcak bakmadığını duydum. Ben hep tek embriyo taraftarıyım. Seçme hakkı bize verilmiyor mu anlamadım ?
Kkklelp Papatya_345414 yani benim doktorum bu şekilde söylemişti senin doktorun ısrarla çift savunuyorsa o şekilde yapar diye düşünüyorum hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🤲🏻
KaderCenkPera Aslında 35 yaş altı yasak iki embriyo ama bana çift embriyo transfer etmişti .Başka hastanedede çift transfer olmuştum