Ben asetat kutuda papatya şeklinde mum yaptırdım. O öylece durur bir köşede. Kimse kullanmaz ya da atmaz.
Kavanozlar aldım bal koydum içine süsledim vs. Onu da kimse atmaz, belki içindeki balı yerler. Orijinal Kars’tan getirdiğimiz balı kullandım çünkü 😂
Kurabiye yaptırıyorum şekilli. Onu da yesinler bir şey olmaz. En pahalı olan kurabiye tabi ama çikolatadan iyi olduğunu düşünüyorum.
Eve gelenlere vermeyi düşünüyorum zaten bütün hediyelikleri. Takısını takan hediye paketini alabilir 🤣
Bu yaptırdıklarımı hastaneye götürücem ama fotoğraf çekmek için, güzel gözüksün diye. Sonra hepsini eve getirip masamın üzerine dizicem. Asıl olarak evde vermek istiyorum dediğim gibi. He bir de maske ve kolonya vericem eve gelenlere ki hem öpme vs olmasın hem de bebişle birlikte korunalım virüs ve bakterilerden 🥰