Bebisbay benim 24 saatlikte 0,52 g/24 sa yazıyordu referans 0,15 ti. Anlamadım ama doktor yüksek demişti. Meyve yedim ama beslenmeme çok dikkat ettim tansiyon çıkartacak turşu vs tuzlu yiyecek yemedim 3 litre su içtim. Çünkü internette yazılanlar beni korkuttu sıkı uyguladım o yüzden. Sizinki de enfeksiyon kaynaklıysa düşer inşallah burada okuyorum bazıları negatife dönüyor. Tansiyon aleti alıp sık sık kontrol ediyordum şuan günde bir bakıyorum sadece