smhdmr benimde 5. Haftada başladı ve ara ara azalarak bitiyor. En çok dikkat ettiğim şeyler gün içinde mutlaka dinlenmek uzanmak, ani hareket yapmamak, bol bol su tüketmek yani 3 lt falan ve duphaston verdi doktorum onu sabah akşam kullanmak. İçindeki eski kan bitince bitecek dedi doktorum herhangi bir sıkıntı görmedi çok şükür bu şekilde baya bitti sayılır. Sizde içinizi ferah tutun, bebek tutundukça ve bu haftalar büyüdükçe eski kanı atarmış. Eğer başka bir kanama alanınız vs yoksa.