kızlar doktordan geldim 24+3 rahim ağzı kısalık var 20.haftadan beri ilk 32 mm ölçmüştü geçen hafta şimdi üstten 33 ölçtü sonra alttan ilk 25.9 gibi ölçtü sonra biraz aşağı kayar mısın dedi tam ölçemedi gibi anladım sonra 2-3 kere ölçtü ben aşağı kayınca 30-31-32 gibi ölçtü sonra bize 30 ölçtüm dedi.İstirahat et dedi.Kafama taktım acaba ilk ölçümü doğru muydu kızlar 😞 25.9 mu yani ? Bir de açıklık hunileşme vs olsa görürdü değil mi?