Kızlar ben 29+3 oldum geçen doktor muayene ederken karın çevresini biraz ufak ölçtüm dedi 28+5 dim 27 ölçtü devlet hastanesi diye bişey demedi takip edicez dedi bitti tabi anne adayı olarak gerginim internetten bakınca bebeğin beyin gelişimi normal ama beslenmede geride kalmış diyor sonuç olarak kan gitmeme yeterli beslenmeme korktum yani besleniyorum da kansızlık çıktı bir süredir sıcaktan geç yatıp geç kalktığım için kan ilacımı aksattim acaba ondan mı oldu düzelir mi bu durumu yaşayan var mı sonrasında noldu nasıl doğdu sorun oldu mu gerilik