Necla1nr Hamilelikte yaşanan psikoloji hormonlardandır, doğum sonrası normale döner diye düşünmek istiyorum, öyle mi yoksa hormonlar anne olunca daha mı çok zorluyor ? Tecrübeli anneler yorumlarınızı merak ediyorum.❤️
Hasel0503 Necla1nr her ikisi de zor aslında cocuk büyüdükçe sorumluluk da artiyo ve her yasin ayri zorluğu huylari çıkıyor oglum 3 yasina giricek 1 bucuk yasindan sonra hep zorlandim acikcasi
Aylaa123 Necla1nr hamilelik geçici süre ama annelik ömür boyu olan birşey ben annelik diyorum . Ama hamileykense kötü şeyler yasayan insanlara sorsan hamilelik der bence tamamen kişiyle alakalı
Cihangir09 Necla1nr her iksii de çok zor ama en güzeli 0/6 aylik dönem diyebilirim. Bebe hareketlenince işler karışmaya başlıyor işte 🥲😀