Dunyammmmmmm Merhaba hanımlar 👋 bebeğim 30.haftada Doğum pozisyonu almıştı. Bu gün tekrar kontrolüm vardı 31.hafta ve bu defa ters dönmüş. Hatta ayaklarını tam aşağıda hissediyorum. Böyle olup tekrar dönen var mı ? Allah kısmet ederde normal Doğum istiyorum 🙏