Sumeyrall ben 1-2 hafta karpuzu çok fazla tükettim sıcak havada soğuk soğuk çok güzel gidiyor diye şekerim de yoktu bu yüzden rahat davrandım ama 31. Haftada gittiğimde suyumun aşırı arttığını söyledi doktorum hemen diyetisyene yönlendirdi tekrardan şeker yüklemesi istedi yine şekerim çıkmadı diyete uyuyorum kavun karpuz gibi sulu meyveler yasak geçen hafta tekrar kontrole gittim suyum hala fazlaydı ama eskisi kadar aşırı değil dedi eğer normale döndürmezsek bebeği erken almam gerekiyor dedi şuan 35+4 üz sırf bu yüzden erken doğum riskim var 🥴