Kızlar bugun sabah uyurken agri içinde uyandim. Regl sancısı gibi sancıydl çok kotuydu 5-10 dakika sürdü. Sonrasında sakinlestim uyudum. Şimdide tualete gittim ishal oldum. Ama agrım yok cok az ayakta dururken belimin sol tarafında sızıltı şeklinde bir sey var. Sizce dogum belirtisi ola bilirmi? Sezeryan olucam daha 1 haftam var açılma ola bilirmi