kbraknt Kizlar sizce poyraz mi alparslan mi ben çok kararsızım 🤔 Başka önerileriniz varsa onlarida soyleyin lütfen 😍😍
Merymery2233 kbraknt ay sakın poyraz koyma anaokulunda her sınıfta poyraz var ve inanın o kadar yaramazlar ki o yüzden adından mı bilmiyorum ama artık duyunca yaka silkiyoruz :(
Rvyd kbraknt benim eşimin Adı Alparslan Raci ve oda oğlum olursa adını poyraz yada boyraz koyacam diyordu ama her ikiside güzel bence 😊
Basakaya kbraknt benim minigime kavusmama 67 gün kaldı ismi Alparslan olacak insallah💙👶🏻 bana da ağır ve uzun diyen cok oldu ama ağırlığı benim cok hoşuma gitti biraz telâffuzda da sıkıntı oluyor ama ben alıştım 🙏🏻
kbraknt @Merymery çok kullanıldığını bilmiyodum canım ama bende bazı isimlerde çocukların gerçekten yaramaz olduguna inananlardanim 😊 cevremde alparslan isminin ağır ve çok uzun oldugunu söyleyenler oldu bende çok arada kaldım bu yüzden 😑
Cismmpoyraz48 tazecikanneee Aa lütfen ama benm oglusumun adı poyraz hiçte yaramaz değil 😋şuan 2 buçuk yaşında belki yaramazlık zamanları yeni yeni başlar bilmiyorum çok uysal ben biraz yaramaz olmasını bile istiyorum bazen 😂
tazecikanneee Cismmpoyraz48 kız maşallah desene 😂😂😂😂👏🏻 Gerçi iş aile terbiyesinde bitiyor biraz da bence o yüzden seni tebrik ederim açıkçası 👌🏻🥰
Cismmpoyraz48 tazecikanneee Teşekkür ederiz 😀 Yani birazda yetistirmeye bağlı cnm şükür üzmez hic ama adının poyraz olupta çok uysal olması bazen düşündürüyor hiç isminin hakkını vermiyor😀 kardeşi olunca nasıl olur allah bilir cevredekiler değişir hırçınlaşır diyorlar hep 🙄😊