ilooo canım korkutmak istemiyorum seni de ben ilk gebeliğimde tutunma lekesi korkusu ile hastaneye gittim acile orada da alttan baktılar ultrason Alttan bakılan ile değil farklı bi şekilde bakıldı kanamam başladı hiç durmadı hatta progesteron hap ve iğneler ile bi süre ilerledik ama kesilmedi aynı adet kanaması ile devam ediyordu o şekilde elinden geldiğince alttan baktırmamaya çalış buradaki bir çok kişi alttan baktırmanın sakıncası yok diyorlar ama bence biraz da olsa etkisi var yine de sen bilirsin canım