Ea_aylms6 37+4 günlüğüz. 37. Haftaya girdiğimden beri hurma ananas tüketiyorum, merdiven inip çıkıyorum ve ördek yürüyüşü yapıyorum. Sizde doğumu başlattığını düşündüğünüz şey ne oldu?
Elsa57- Ea_aylms6 sıcak su torbasi diyorlar dün çatı muayenem vardı 37+1 de 2 cm açılma çıktı doktorum yor kendini bu hafta gelir dedi bende yoruyorum plates topunda ileri geri sicak duş ve bele sıcak su torbasi bakalım beklemedeyim
biranne__ Ea_aylms6 bende bi tek dediklerinizi denedim hep o haftadan beri ama gelen yok 38+5 olduk bilmiyorum ne zaman gelir hala bekliyoruz
ucuncuyeanne Ea_aylms6 valla ya ne nazlılar Benimde 3.gebelik iki dogumumda 41. Haftadan sonra oldu buda öyle olucak sanırım 40 olduk artık 🫣🫣
Mikrofon0 Ea_aylms6 ben burda görüp denedim iki gündür koyuyorum içimden garip sesler geliyor ağrım oluyor âdet sancısı bel ağrısı çekiyorum ama açılmam oldumu bilmiyorum 39+3 suyum gelsin inşallah bekliyorum 🥴 dua edin bugün evlilik yıldönümüm 😅 bugün doğmak için çok uygun bir gün 🤣
Betul-97 Ea_aylms6 Bence biz ne yaparsak yapalım bebek ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyor ben neler yaptım hiçbir belirtim yoktu tam 40 haftalık oldum ve o sabah karın ağrısıyla uyandım hastaneye giderken suyum geldi 18:12′de doğum yaptım
Betul-97 Ea_aylms6 Valla ben hep yerlerde süründüm evim dubleks merdiven indim çıktım neler yaptım ama hiçbir belirtim bile yoktu bir anda başladı