Kızlar bugün kontrolüm vardı 2cm açılmam varmış sezeryan olacağım doktor hemen yarın alalım dedi normalde haftaya pzt olacaktı 🫠aşırı heyecanlıyım ya 38+0 olacak yarın. Bebiş tam 3kg biraz daha büyük olsun isterdim ama sağlıklı olsun artık yapacak bir şey yok. Sezeryanla ilgili önerdiğiniz şeyler var mı şöyle yapmalısın böyle olmalı vs diye pek bilgim yok. ellerim titriyor yazarken ay aşırı stresliyim 🥲😢🥲😢🥲😢 ay bir de o muayene ne kadar can acıtıyor öyle ilk defa oldum abo çığırdım resmen doktor da çok sakindi Allahtan şimdi hala biraz ağrım var muayeneden kaynaklı 😐