Ben de beslenmeme aşırı dikkat eden biriyim.Gebelikten önce günde 3-4 tane kahve ve sigara içen biriyim.Asitli içecekleri zaten öncesinde de içmezdim.Ama gebelikten sonra hepsini bıraktım ve günde sadece bir tane Türk kahvemi ihmal etmiyorum.Bebeklerimiz kadar bizim de psikolojik sağlığımız önemli☺️ Benim fikrimi sorarsanız bugün yapın bir kahve tadını çıkarın siz mutlu olunca bebeğiniz de olacak🥰🥰🤭🌸