Deletedmom308 İmran eşimin vefat eden annesinin ismi olduğundan mecburen koycam.ama ilk isimde çok kararsızım
Hulyaaaaa75 Deletedmom308 imran erkek ismi deglmi canm ya ama anliyorm mecburen banada idil imran hos geliyo
Yshlt Deletedmom308 İmran’ı mecburiyetten koyuyor gibi yazmışsın ama çok güzel bir isim. İdil’le çok daha iyi geliyor kulağa
Deletedmom308 Ozgemesut bende en baştan beri idil i istedim :)eşim dün nisa deyince bi an kafam karıştı
Deletedmom308 Hulyaaaaa75 evet erkek ismi.evine bakan erkek anlamı varmış.Kuranda da geçiyor bu isim sure olarak
Deletedmom308 Yshlt aynen öyle canım mecburiyetten koyuyorum.çok ağır bi isim gibi geliyor bana ısınamıyorum
Hulyaaaaa75 Deletedmom308 bliyorm canm al-i imran sureso oyuzden cok sasrdim ben kizma koycam yazinca oglunuz olnca oglunuza koysaniz olmazmi esin kabl etmz mi ya idil cok tatli nisada cok tatli 😊
Deletedmom308 Hulyaaaaa75 yok asla kabul etmez maalesef. Annemin ismini mi oğluma vercem der saçma olur der :)